Количество
|
Стоимость
|
||
|
Двигун - головна деталь будь-якої техніки, яка виконує садові і польові завдання. Окрім виконання роботи, бензиновий двигун перетворює паливо на обертання і за рахунок валу двигуна передає енергію на колеса, ротор і інші вузли, що виконують роботу.
Переваги двигуна бензинового Sadko GE -210:
Модифікація моделі GE, що самої, що продається, - 200. Більше об'єм двигуна, більше енергії, менше ціна за поліпшення конструкції. Вдалося успішно поєднати збільшення потужності і зниження ціни. об'єм двигуна - 208 кубічних сантиметра. робота на бензині А92. двигун чотиритактний, не потребує змішування палива з олією, а також працює довше. Свічки запалення не засмічуються, не покриваються нагаром. менше рівень шуму. менше споживання палива, отже, економія росте. вал шпони завдовжки 58 мм, діаметр валу - 19 мм, легкий монтаж і демонтаж навісних елементів. в якості двигуна культиватора здатний обробляти цілину, але потребує надійних фрез. усі болти фіксуються ключем з регулятором тиску. Немає перетяжок, немає слабких неміцних місць. отворів для заливки олії - 2. витрата палива - залежно від навантаження.
Двигун бензиновий Sadko GE - 210 - вдала модель, яка займе своє місце в майстернях і садових господарствах. За рахунок своєї універсальності і хорошої потужності підійде на багато моделей техніки, як від Садко, так і інших виробників. Усім тим, хто шукає якісну техніку за розумну ціну, рекомендуємо цю модель.
Модель Sadko GE-210 — это двигатель, фильтр которого расположен непосредственно в масляной ванне. Обладая высокими техническими параметрами, устройство используется во многих видах технического оборудования мастерских и агрегатах сельскохозяйственного назначения. Улучшенная конструкция двигателя и его доступная стоимость способствуют немалому спросу на данную модель.
К преимущественным особенностям двигателя Садко GE-210 можно отнести:
- надежная конструкция, способствующая эффективности устройства;
- отсутствие потребности в предварительном смешивании горючего с маслом;
- двойной фильтр способствует минимизации загрязнения стенок цилиндра;
- расположение фильтра в ванночке с маслом надежно защитит поршневую систему в условиях повышенной запыленности, что актуально при сельхозработах;
- предупреждение засорения свечей зажигания и процесса образования нагара;
- автоматическая система, отвечающая за поступление топлива, способствует его поступлению соответственно нагрузке, обеспечивая экономное энергопотребление;
- невысокий коэффициент шума и вибрации.
Относительно легкая, малогабаритная модель обеспечит безукоризненную работоспособность соответствующего ей агрегата.
Характеристика:
Тип: | двигатель бензиновый |
Мощность двигателя: | 7 л.с. / 5,2 кВт |
Тип двигателя: | одноцилиндровый 4-тактный с воздушным охлаждением(фильтр в масл. ванне) |
Рабочий объем двигателя, (см.куб.): | 208 |
Рекомендуемое топливо: | бензин А-92 |
Объем масла в картере, (л): | 0,6 |
Рекомендуемое масло: | SAE 10W30 |
Система запуска: | ручной стартер |
Диаметр вала, (мм): | 19 |
Диаметр внутренней резьбы, (мм): | 8 |
Длина вала, (мм): | 58 |
Направление движения вала: | по часовой стрелке (со стороны ручного стартера) |
Вес, (кг): | 15,7 |
Понижение передачи: | нет |
Объем топливного бака, (л): | 3,6 |
Тип вала: | шпоночный |
Частота оборотов двигателя (об/мин): | 3600 |