Кількість
|
Вартість
|
||
|
Двигун - головна деталь будь-якої техніки, яка виконує садові і польові завдання. Окрім виконання роботи, бензиновий двигун перетворює паливо на обертання і за рахунок валу двигуна передає енергію на колеса, ротор і інші вузли, що виконують роботу.
Переваги двигуна бензинового Sadko GE -210:
Модифікація моделі GE, що самої, що продається, - 200. Більше об'єм двигуна, більше енергії, менше ціна за поліпшення конструкції. Вдалося успішно поєднати збільшення потужності і зниження ціни. об'єм двигуна - 208 кубічних сантиметра. робота на бензині А92. двигун чотиритактний, не потребує змішування палива з олією, а також працює довше. Свічки запалення не засмічуються, не покриваються нагаром. менше рівень шуму. менше споживання палива, отже, економія росте. вал шпони завдовжки 58 мм, діаметр валу - 19 мм, легкий монтаж і демонтаж навісних елементів. в якості двигуна культиватора здатний обробляти цілину, але потребує надійних фрез. усі болти фіксуються ключем з регулятором тиску. Немає перетяжок, немає слабких неміцних місць. отворів для заливання олії - 2. витрата палива - залежно від навантаження.
Двигун бензиновий Sadko GE - 210 - вдала модель, яка позику своє місце в майстернях і садових господарствах. За рахунок своєї універсальності і хорошої потужності підійде на багато моделей техніки, як від Садко, так і інших виробників. Усім тим, хто шукає якісну техніку за розумну ціну, рекомендуємо цю модель.
Модель Sadko GE-210 – це двигун, фільтр якого розташований безпосередньо в масляній ванні. Маючи високі технічні параметри, пристрій використовується в багатьох видах технічного обладнання майстерень і агрегатів сільськогосподарського призначення. Покращена конструкція двигуна та його доступна вартість сприяють чималому попиту на цю модель.
До переважних особливостей двигуна Садко GE-210 можна віднести:
- надійна конструкція, що сприяє ефективності пристрою;
- відсутність потреби у попередньому змішуванні пального з олією;
- подвійний фільтр сприяє мінімізації забруднення стінок циліндра;
- розташування фільтра у ванночці з маслом надійно захистить поршневу систему в умовах підвищеної запиленості, що є актуальним при сільгоспроботах;
- попередження засмічення свічок запалення та процесу утворення нагару;
- автоматична система, що відповідає за надходження палива, сприяє його надходженню відповідно до навантаження, забезпечуючи економне енергоспоживання;
- невисокий коефіцієнт шуму та вібрації.
Відносно легка, малогабаритна модель забезпечить бездоганну працездатність відповідного агрегату.
Характеристика:
Тип: | двигун бензиновий |
Потужність двигуна: | 7 л.с. / 5,2 кВт |
Тип двигуна: | одноциліндровий 4-тактний з повітряним охолодженням (фільтр у мас. ванні) |
Робочий об'єм двигуна, (див. куб.): | 208 |
Паливо, що рекомендується: | бензин А-92 |
Об'єм масла в картері, (л): | 0,6 |
Олія, що рекомендується: | SAE 10W30 |
Система запуску: | ручний стартер |
Діаметр валу, (мм): | 19 |
Діаметр внутрішнього різьблення, (мм): | 8 |
Довжина валу, (мм): | 58 |
Напрямок руху валу: | за годинниковою стрілкою (з боку ручного стартера) |
Вага, кг): | 15,7 |
Зниження передачі: | ні |
Об'єм паливного бака, (л): | 3,6 |
Тип валу: | шпонковий |
Частота обертів двигуна (про/хв): | 3600 |