Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 09:00-18:00
Сб: 09:00-17:00
Нд: Вихідний

0
Мій кошик
Укр

Потужний бензиновий двигун Кентавр ДВЗ-210Б : вал 19мм, 7.5 л.с, 3 роки гарантія

Артикул ДВЗ-210Б
В наявності
4 699 грн
5 000 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210Б

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-210б – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-210б потужністю 7,5 к.с. і робочим об’ємом 212 куб. См, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.

Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-210б для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.

Для запуску двз використовується ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупамии.

Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двс-210б можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.

 

Особливості моделі Кентавр ДВЗ-210Б:

  • компактність;
  • мала вага;
  • ергономічність;
  • зручність;
  • універсальність;
  • простота експлуатації та обслуговування;
  • низькі рівні вібрацїї й шуму;
  • високі питома потужність і ККД;
  • шпонковий вал із внутрішньою різьбою діаметром 19,05 мм;
  • стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • датчик низького рівня масла в картер;
  • дві горловини для заливання масла в картер;
  • повітряний фільтр з масляною ванною.

 

Характеристика:

Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий
Потужність двигуна, к.с. 7,5
Робочий об'єм двигуна, куб. см 212
Діаметр циліндра / хід поршня, мм 70/55
Система охолодження Повітряна примусова
Електричний стартер Немає
Витрата палива, гр/кВт*год 380
Ємність паливного бака, л 3,6
Обсяг масла в картері двигуна, л 0,6
Тип хвостовика валу Шпонковий
Діаметр валу, мм 19,05
Довжина валу, мм 58,5
Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм 45,5/4,78
Датчик низького рівня масла в двигуні Є
Габарити упаковки, мм 385х330х360
Маса нетто/брутто, кг 12,0/14,0

 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору